kolmapäev, 21. jaanuar 2015

Trummipõrinat paluks

Hola!


Tegin spetsiaalselt uue blogi, et hakata siia postitama „uuendusi“ minu elust ja õpingutest Hispaanias (Barcelonas). Ja seda põhiliselt sellepärast, et need, kes on minu tegemistest huvitatud, saaksid hoida ennast kursis ja mõeldud ka järgmistele (Lennuakadeemia) tudengitele, kes soovivad minna samasse kooli õppima.

Kunagi tegin ka postituse lahkumise kuupäeva kohta aga paljud kindlasti ei näinud seda. Pikka pidu ei olegi, 28ndal jaanuari päevasel ajal läheb lend. Pardakaardid sain ka eile (21.01) kätte. Ja kuna Eestist Barcelonasse ühtegi otselendu ei lähe, siis valisin sellise, kus ma istun Londonis ümber. Tallinnast stardin kell 12:05, aega võtab ~3h ja tänu ajavööndi vahetusele on Londonis aega ~2-2,5 tundi. Kui midagi vussi ei lähe siis maandun Barcelonas kell 19:30. Kui keegi peaks tahtma jälgida minu lende flightradar24 kaudu, see kirjutagu mulle ja annan lennu numbrid :D

Elamispind on ilmselgelt juba leitud. Komistasin ühe täiusliku kuulutuse otsa sellisel kodulehel nagu www.loquo.com. Toa üür ise 290€ + 30€ kommunaalid jms. Korter ise neljatoaline ja kahe korrusega, seega on lootust ka mingiks ägedamaks seltskonnaks. Metroopeatus olevat kohe korterist väljudes nurga peal. Sellega paar peatust kesklinna poole ja olen rongijaamas, kust saan kooli sõita. Muidugi on sealsel ülikoolil palju teaduskondasid aga see, kuhu ma ennast registreerinud olen, asub linnast ~15-20 minutit rongisõitu eemal ja kuna metroopeatus & rongijaam nii lähedal on, ei pidanud ma seda suureks takistuseks.

Mind on hoiatatud ka, et Barcelona lennujaamas on lihtne ära eksida kui varem käinud ei ole. Aga õnneks olen suhelnud korteri omanikuga whatsapp’i rakenduse kaudu ja ta lahkesti pakkus, et tuleb mulle vastu (ja see lahendab päris mitmed probleemid). Niiet mul tuleb ainult välja selgitada, kummas terminalis ma maandun, et tema teaks kuhu tulla.

Ega’s esimese postituse kohta muud midagi öelda polegi kui see, et on aeg viimasteks ärasaatmisteks. Viimased kinos- ja söömaskäigud ning lihtsalt muhedad istumised. Nagu minult oodata võib, siis sai käidud ka diskol (millega mina väga rahule jäin, eelkõige tänu kohaletulnud sõpradele). Üks pool minust on juba ammu valmis ära minema aga teine pool minust tuletab meelde et veel ikka ei saa, enamus inimesed veel nägemata :)


Niiet kui Sa näed seda postitust vahemikus 22.01 kuni 27.01 (27 kaasa arvatud) ja tahad minuga koos midagi ette võtta (eeldusel et Tartus), siis anna julgelt teada! Sest ega enne juuli keskpaika uut võimalust ei teki.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar